Algemene voorwaarden

Definities

1.1 Voor alle huidige en toekomstige bestellingen gelden alle onderstaande voorwaarden.
1.2 De hieronder genoemde voorwaarden zijn van toepassing voor het goedkeuren van de algemene voorwaarden.
1.3 Fit living: gevestigd te Ede, Het Carre 14, 6718 DH.
1.4 Bestelprocedure: de klant besteld via de website de recepten naar wens.
1.5 Overeenkomst: de klant gaat akkoord met het proces van de koop en levering van de recepten.
1.6 Website: de website van Fit Living is te vinden onder de URL http://www.fitliving.nl.
1.7 Productinformatie: Alle producten die Fit Living aanbiedt kan de klant bestellen.

Toepasselijkheid

2.1 De algemene voorwaarden zijn toepasselijk op alle Overeenkomsten. Zoals e-mails, nieuwsbrieven, website, producten, handelingen, bestelprocedures, betalingen, privacy, eigendommen en leveringsvoorwaarden.
2.2 De overeenkomst tussen Fit Living en de klant komt tot stand door middel van:
Het accepteren van de algemene voorwaarden. Bij een abonnement vink je het vakje aan dat je akkoord gaat dat MOLLIE (handelend voor Fit Living) doorlopende SEPA-incasso-opdrachten doorstuurt naar jouw bank om wekelijks een bedrag van je rekening af te schrijven voor jouw Fit Living voedingspakketten. Bij een eenmalig voedingspakket geldt alleen het akkoord gaan met de algemene voorwaarden van Fit Living.
2.3 De ingangsdatum wordt ingegaan bij de eerste iDEAL betaling.
2.4 Fit Living is gerechtigd bij een betalingsachterstand de relatie tussen de klant en Fit Living te beëindigen.
2.5 Doordat de diensten van Fit Living online geleverd worden, kan Fit Living niet garanderen dat haar diensten op ieder moment bereikbaar zijn op iedere locatie en dat dit op veilige wijze gebeurt of dat fouten worden opgelost of dat de diensten/producten vrij zijn van virussen en bacteriën of andere mogelijk schadelijke programmatuur of onderdelen.
2.6 Alle handelingen die je tijdens je bestelproces invoert moeten waarheidsgetrouw en actueel zijn. Voor het misbruiken van jouw persoonlijke account, of bijvoorbeeld door derden en de daaruit voortkomende vorderingen, draag jij zelf de verantwoordelijkheid.
2.7 Fit Living werkt samen met partners, als Fit Living gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Bij het gebruik maken afbeeldingen van Fit Living, heeft Fit Living het recht jou hierop aan te spreken.

Leveringen

3.1 De leveringsdatum wordt aangeduid via de website.
3.2 Fit Living doet zijn uiterste best om het product op de aangegeven datum te bezorgen.
3.3 Indien de klant niet aanwezig is op het afgesproken moment van de levering, dan wordt het voedingspakket aangeboden bij een van de buren. Als er geen mogelijkheid ligt om bij de buren af te leveren, wordt het voedingspakket mee teruggenomen en krijgt de klant geen voedingspakket.
3.4 Leveringen vinden plaats op het door de klant aangegeven adres, indien je niet thuis bent en het afleveren ook niet mogelijk is bij de buren. Krijg je een kaartje in de brievenbus.
3.5 De producten worden gekoeld verstuurd door een partner van Fit Living, genaamd ATS Transport.
3.6 Indien de klant niet tevreden is over een product in het voedingspakket, stuur een foto via mail met een opmerking naar info@fitliving.nl. U krijgt binnen 24 uur reactie. En binnen 30 dagen een afhandeling van het proces.
3.7 Fit Living bepaalt zelf in welke postcodegebieden ze haar producten levert.
3.8 Wij bezorgen op het adres dat je in je klantenaccount of via het bestelformulier als bezorgadres hebt opgegeven. Bij een adreswijziging is het belangrijk om dit voor zondag 23:59 uur te doen. Het voedingspakket zal de week erop bij het nieuwe adres worden afgeleverd. Wordt dit na zondag 23:59 uur gewijzigd, dan zal het voedingspakket de week erop nog op je oude adres afgeleverd worden. Pas de week erna zal de adreswijziging definitief in werking treden.
3.9 Als de persoonlijke overdracht van de producten niet mogelijk is, kan de overeenstemming worden voldaan door middel van de producten aan te bieden bij de buren, in de schuur neer te leggen, in de tuin te leggen of voor de deur te leggen. De risico’s zijn hierbij voor jou, aangezien sommige producten zo snel mogelijk gekoeld moeten staan, daarnaast kan het voedingspakket gestolen worden. In het bestelproces kan je jouw keuze aangeven.

Voedingsschema

4.1 De klant krijgt een voedingsschema op maat afgesteld op de behoeften en het doel van de klant.
4.2 Indien de klant niet de lichaamssamenstelling wil invoeren krijgt de klant alle producten in de algemene hoeveelheden.
4.3 Fit Living kan niet garanderen dat jij jouw doel bereikt met de voedingspakketten. Omdat je wekelijks maximaal 1 voedingspakket kunt ontvangen en de inhoudt altijd voor 3 dagen is, weten wij niet wat je de andere 4 dagen van de week eet. Ten allen tijden kunt u Fit Living niet aansprakelijk stellen als u niet uw doel bereikt.
4.4 In alle gevallen waarin Fit Living eventueel aansprakelijk is, is de aansprakelijkheid tot een beperkt bedrag mogelijk. Namelijk tot maximaal 2 keer het bedrag als wat de klant Fit Living heeft betaald.
4.5 Alle ingrediënten die je thuisbezorgd krijgt staan vermeld op de website, omdat de klant zelf zijn keuzes maakt voor de recepten die geleverd mogen worden is het eten van de voeding volledig op eigen risico.
4.6 Bestelprocedure: de klant besteld via de website de recepten naar wens. Hierdoor is Fit Living niet aansprakelijk voor het nuttigen van de voeding en de mogelijke gevolgen die hieruit voortkomen, denk aan een voedselallergie.

Betalingen en prijzen

5.1 Prijzen van Fit Living zijn genoemd in Euro’s en inclusief BTW.
5.2 De prijzen via de website zijn inclusief verzendkosten binnen Nederland.
5.3 De betaling vindt plaats door middel van een overschrijving via iDEAL, bij een abonnement zullen de volgende betaling(en) via een SEPA-incasso verlopen via MOLLIE (handelend voor Fit Living).
5.4 Als je het niet eens bent met een SEPA-incasso afschrijving kun je contact opnemen met je bank. Zij kunnen jou verder helpen of je recht hebt om jouw bedrag terug te krijgen.
5.5 Je hebt alleen het recht op compensatie als je tegenclaims rechtsgeldig verklaard of door ons onbestreden zijn. Bij het uitoefenen van een terughoudingsrecht ben je alleen in zoverre bevoegd met een tegenclaim naarmate je contractuele relatie met Fit Living.
5.6 Bij het plaatsen van een bestelling via de website door de klant heeft Fit Living recht op het aangegeven bedrag, bij een wettische overschrijding heeft de klant het recht om het laatst bestelde bedrag terug te krijgen van Fit Living.
5.7 Indien een SEPA-incasso-opdracht niet uitgevoerd kan worden vanwege een te laag saldo op je rekening, heeft Fit Living het recht pas na betaling van het uitstaande totaalbedrag het voedingspakket bij jou te bezorgen.
5.8 Bij een voltooide bestelling accepteer je dat het bedrag bij de eerste bestelling direct van je rekening wordt afgeschreven en, bij een flexibel abonnement, geef je toestemming aan Mollie (handelend voor Fit Living) om doorlopende SEPA incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven overeenkomstig met de opdracht van Mollie (handelend voor Fit Living). Voor een eenmalige voedingspakket geldt deze wekelijkse incasso niet. Als je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met jouw bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.
5.9 Bij een flexibel abonnement ga je akkoord, dat Fit Living wekelijks het bedrag van je abonnement wijzigt en dit doorgeeft aan Mollie (handelend voor Fit Living). Dit is alleen van toepassing als je de week erop recepten besteld die goedkoper of duurder zijn waardoor de prijs varieert.

Privacy bepalingen

6.1 Indien de klant (inlog)gegevens heeft verstrekt, draagt de klant zelf zorg voor deze gegevens. De klant is zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het onzorgvuldig omgaan met deze gegevens.
6.2 Fit Living is altijd bevoegd om aanspraak te maken op deze algemene voorwaarden.
6.3 De klant heeft altijd recht om haar persoonsgegevens aan te passen bij onjuistheden.
6.4 De klant gaat akkoord door middel van het accepteren van de algemene voorwaarden. Hierdoor geeft de klant toestemming voor het versturen van e-mails, sms-berichten of andere uitingen via een elektronische weg door Fit Living naar klanten.
6.5 Bij het afsluiten van een flexibel abonnement bent u ten allen tijde bevoegd om dit stop te zetten of te pauzeren.
6.6 Als de klant Fit Living (bewust) onjuist informeert en er een schade ontstaat; is de klant hier zelf verantwoordelijk voor.
6.7 De klant gaat akkoord dat Fit Living op de profielen mag kijken en aangedragen en door gebruik gegenereerde gegevens opslaat.
6.8 Fit Living is niet aansprakelijk voor schade van de klant die is ontstaan als gevolg van verkeerd gebruik van de website.
6.9 Fit Living is niet aansprakelijk voor schade van de klant die is ontstaan als gevolg van het verkeerd gebruik van de door Fit Living geleverde diensten.
6.10 Fit Living is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van onjuiste gegevens die door de klant zijn aangeleverd.
6.11 Fit Living is niet aansprakelijk voor de schade die is ontstaan bij het niet op een juiste manier omgaan met de tips en adviezen van Fit Living.
6.12 Fit Living kan niet garanderen dat jij jouw doel bereikt met de voedingspakketten. Aangezien je bij een abonnement voor 3 dagen een voedingspakket ontvangt weten wij niet wat je de andere 4 dagen van de week eet. Ten allen tijden kunt u Fit Living niet aansprakelijk stellen als u niet uw doel bereikt.
6.13 In alle gevallen waarin eventueel Fit Living aansprakelijk is, is de aansprakelijkheid tot een beperkt bedrag mogelijk. Namelijk tot maximaal 2 keer het bedrag als wat de klant Fit Living heeft betaald.

Beëindigen

7.1 De klant kan een afgesloten lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Indien je voor zondagavond 23.59 uur opzegt ontvang je de week erna geen Fit Living voedingspakket meer. Als de klant na zondagavond 23:59 uur opzegt ontvangt de klant de eerstvolgende week nog één Fit Living voedingspakket en betaald ook voor dit voedingspakket, vanaf de week erna zal de opzegging definitief in werking treden.
7.2 Opzeggen, stopzetten of het pauzeren van jouw Fit Living abonnement kan gedaan worden middels jouw persoonlijke account, een e-mail of telefonisch.

Klachten
8.1 Fit Living gaat serieus om met klachten. Wij werken dagelijks hard om klachten te voorkomen. Heb jij toch een klacht of opmerking over Fit Living? E-mail of bel ons meteen. Fit Living is een bedrijf met mensen die fouten kunnen maken, als de fout bij ons ligt zullen we te allen tijde voor een goede oplossing zorgen om het contact met een lach af te sluiten.

Eigendom

9.1 Door acceptatie van deze Algemene Voorwaarden wordt erkend door de klant dat alle ontwerpen, informatie, afbeeldingen eigendom zijn van Fit Living.
9.2 Het is voor de klant verboden om ontwerpen, informatie, afbeeldingen en overige inhoudelijk zaken van Fit Living te kopiëren, te wijzigen, openbaar te maken, voor directe of indirecte commerciële doeleinden te gebruiken, tenzij dit schriftelijk met Fit Living is afgesproken.

FIT LIVING HELPT JOUW VERDER

 

Bekijk onze biologische recepten

Back to Top