Veelgestelde vragen

Zit ik ergens aan vast?

Jij bepaalt of je een abonnement neemt of een eenmalig voedingspakket. Een abonnement is dagelijks opzegbaar. Je zit dus nergens aan vast!

Hoe worden de voedingspakketten samengesteld?

Op basis van jouw lichaamssamenstelling, activiteitsniveau en je doel(en) schrijven wij de ideale hoeveelheden per ingrediënten voor. Dus wil jij bijvoorbeeld afvallen, (spiermassa) aankomen of gezonder leven? Daar helpen wij jou graag mee.

Wie stelt mijn pakket samen?

Onze recepten worden bedacht door een chef-kok en een foodblogger. De hoeveelheden voor de maaltijden worden bepaald door een ervaren voedingsdeskundige/personal trainer. Verder hebben wij een team die de voedingspakketten inpakken.

Hoe persoonlijk is het?

Het persoonlijke aspect staat bij Fit Living hoog aangeschreven. Bij elke bestelling kijken wij naar de hoeveelheden die wij gaan inpakken.

Waarom krijg ik bij het avondeten de algemene hoeveelheden?

Op jouw persoonlijke voedingsschema staat hoeveel jij van elk recept mag nemen.  Wij willen mensen niet stimuleren om apart te koken van elkaar, als een recept ongeveer 700 calorieën bevat en op jouw persoonlijke voedingsschema staat 600 calorieën, dan weet je dat je iets minder mag. Zo extreem nauw komt dit niet! Bij de maaltijden voor overdag bepalen we voor iedereen aparte hoeveelheden, per ingrediënt, afgestemd op jouw doel. Hierbij wordt ook gekeken naar wat je bij het avondeten binnenkrijgt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis.

Hoe wordt het bezorgd?

Het voedingspakket wordt gekoeld verstuurd via onze bezorgdienst. De bussen zijn voorzien van een gekoelde ruimte waarin het voedsel gekoeld blijft.

Kan ik mijn eigen aflevermoment kiezen?

Bij het afrekenen kan je zelf je aflevermoment kiezen. Het is verstandig thuis te zijn bij het afleveren van de voedingspakketten. Wil je het laten bezorgen bij de buren? Laat dan een bericht achter bij het afrekenen onder het kopje: Bestelnotities. De chauffeur kan hier dan rekening mee houden en laat een briefje achter dat het voedingspakket is afgeleverd. De risico’s die met zich meebrengen zijn wel voor jou.

Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten of pauzeren?

Stuur een mail naar info@fitliving.nl om je abonnement te pauzeren of stop te zetten. Geef in de mail aan per wanneer je dit wil wijzigen.

Let op: Geef het stopzetten of pauzeren voor zondag 23.59 uur aan. Dan ontvang je die week (tijdelijk) geen voedingspakket meer.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Je bezorgadres aanpassen gaat gemakkelijk via je eigen account. Ga naar ‘Inloggen’ en vervolgens naar ‘Adressen’. Als je dan op ‘Wijzig’ klikt kan je daar je bezorgadres wijzigen en klikken op ‘Adres opslaan’.

Waar kan ik met mijn vragen terecht?

Als je vragen hebt over de gerechten, je voedingsschema of hele andere vragen. Wij zijn via de app (+31 6 17 62 44 63) beschikbaar tussen 08.00 – 22.00 uur. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 08.00 – 17.00 uur.

Waarom heb ik een account nodig?

Je Fit Living account is je eigen omgeving waar je alle informatie over je bestelling, je adresgegevens en je unieke code van je vriendenvoordeel terugvindt.

Hoe werkt vriendenvoordeel?

Voor elke vriend die jij aanbeveelt en die een voedingspakket bij Fit Living aanschaft, ontvang jij 15 euro korting op je eerstvolgende bestelling. Je kan je eigen unieke code delen via Facebook, uitnodigen per mail of een (website)link delen.

Hiervoor moet je wel ingelogd zijn en kan je terugvinden onder het kopje ‘ Vriendenvoordeel’.

FIT LIVING HELPT JOUW VERDER

 

Bekijk onze biologische recepten

Back to Top